Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

ΞΑΦΝΙΚΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ

 

Βρέθηκα με άλλες δύο φίλες σε συναυλία συγκροτήματος

στο Αρχαιολογικό Μουσείο. Κόσμος πολύς δεν μπορούσαμε

να βρούμε θέση να καθήσουμε. Αρχίσαμε να συζητάμε αν

θα μείνουμε ή θα φύγουμε. Εγώ με το καροτσάκι δεν μπορού-

σα να κινηθώ εύκολα ανάμεσα στο πλήθος. Έβλεπα ότι υπήρ-

χε πρόβλημα και δεν μπορούσα να βοηθήσω.

Όπου ξαφνικά ένας κύριος από την διπλανή παρέα σηκώνει

το τραπεζάκι τους και το φέρνει μπροστά μου οι δε άλλοι 

έφεραν καρέκλες για τις φίλες μου. Ηταν μια πράξη που δεν

συναντάς πλέον εύκολα. Ο κύριος που έφερε πρώτος το τρα-

πέζι γύρησε και μου είπε . Άκου κορίτσι μου , ότι μπορεί να

γίνει είναι μόνον από ιδιωτική πρωτοβουλία διαφορετικά

από το Κράτος μην περιμένεις τίποτε. Δεν θέλησα να δώσω

συνέχεια στο σχολιό του. Όπως και να έχει το πράγμα όμως

ήταν μια ευχάριστη έκπληξη.

1 σχόλιο:

  1. Είναι από τις αναρτήσεις, που, τις διαβάζω και γεμίζει η ψυχή και μπορώ να "πάω παρακάτω".
    Συγχαρητήρια και στις δύο πλευρές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή